Kombinasjonen av online- og offline-handel representerer et vekstpotensial for aktører i varehandelen, men også store utfordringer. I jungelen av digitale løsninger, strategier og nyvinninger er det lett å gå seg vill. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?
https://kantar.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bli-en-vinner-i-norsk-varehandel/?fbclid=IwAR1TwaffIalu1DbBGrY2kGsmos7uGegkC76b4Zz_XlT3p3fHCcliWIcdbQw
Hva er Kundereisen? Kundereisen er dine kunders opplevelser og følelser fra start til slutt sett fra deres perspektiv. Hvorfor er det viktig å sette fokus på kundereisen? Fordi alle grep du gjør for å forbedre reisen kan være avgjørende for en vellykket bedrift. Ønsker du kundene skal velge deg? Da må du skape en så fantastisk kundeopplevelse du kan! I denne bloggen vil jeg belyse ulike temaer, alle med fokus på å forbedre kundereisen! Jeg håper du blir inspirert til å optimalisere din bedrift.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Har Coronakrisen økt anerkjennelsen av butikkmedarbeidere?
Den 12.mars ble store deler av i Norge stengt, og folk ble bedt om å holde seg hjemme. Butikkansatte er blant dem som måtte jobbe under co...
-
Kombinasjonen av online- og offline-handel representerer et vekstpotensial for aktører i varehandelen, men også store utfordringer. I jungel...
-
Den 12.mars ble store deler av i Norge stengt, og folk ble bedt om å holde seg hjemme. Butikkansatte er blant dem som måtte jobbe under co...
-
Hvilken opplevelse gir du dine kunder? Hva leverer du utover de varene kunden ønsker? Har du et bevist forhold til hvor på opplevelsesbr...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar