torsdag 31. oktober 2019

OPPLEVELSE = KUNDELOJALITET

Hvilken opplevelse gir du dine kunder? 
Hva leverer du utover de varene kunden ønsker? 
Har du et bevist forhold til hvor på opplevelsesbrøken du ønsker at din bedrift skal være? 

Opplevelsesbrøken sier noe om kundens reaksjon i forhold til hva hun/han opplever. Kunder som blir begeistret og får en opplevelse i butikk som overgår deres forventninger blir lojale kunder. Dette er kunder som ønsker å komme tilbake gang på gang for å oppleve din bedrift i tillegg til å kjøpe de varer eller tjenester du leverer. 


Har din bedrift en strategi for kundeopplevelsen? 
Har dere satt noen mål og tiltak for hvordan dere skal øke kundelojaliteten og få kundevekst? 
Ønsker du en ekstern samarbeidspartner som kan se på din bedrift med "kundebrillene" på, ta kontakt for en uforpliktende prat . 
Tlf: 99225542
Mail: post@overensutvikling.no
www.overensutvikling.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har Coronakrisen økt anerkjennelsen av butikkmedarbeidere?

Den 12.mars ble store deler av i Norge stengt, og folk ble bedt om å holde seg hjemme. Butikkansatte er blant dem som  måtte  jobbe under co...