onsdag 15. januar 2020

GOD NOK PÅ KUNDESERVICE?

IKEAs Norges-sjef mener gode opplevelser i varehusene er helt nødvendig for å klare seg i tiden fremover.
"Vi må gjøre det enklere for folk, i fremtiden må vi ha en strålende opplevelser både digitalt og i varehuset, slik at folk vil interagere med oss. Jeg tror at butikkene som ikke tilbyr en strålende opplevelse for kundene ikke vil overleve i fremtiden" sier Rodgers i artikkelen under.
KUNDESERVICE er viktigere enn noen gang. Mange mener de er gode på kundeservice, men er de gode nok? Skaper de opplevelse og sømløshet? 
Er du i gang med å sette mål for 2020 og ønsker å sette kundenes opplevelse i fokus? Vi bistår gjerne med i prosessen. 
Ta kontakt for en uforplikende prat! Tlf: 99225542, post@overensutvikling.no
Clare Rodgers Ikea fotograf: Halvor Ripegutu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har Coronakrisen økt anerkjennelsen av butikkmedarbeidere?

Den 12.mars ble store deler av i Norge stengt, og folk ble bedt om å holde seg hjemme. Butikkansatte er blant dem som  måtte  jobbe under co...