mandag 6. januar 2020

FØLELSER ER DEN NYE VALUTAEN

I dag har kundene "alt" de trenger og de blir bombardert med salg og tilbud i alle kanaler. Det er lett å handle fra nye leverandører og kundene blir mindre lojale.
Hva kan du da tilby for å sikre omsetning i din fysiske butikk?? Jo, du kan tilby opplevelse ved å spille på alle sanser. Kunder tar beslutninger på bakgrunn av hvordan du får han/hun til å føle seg!
Begynn året med å bestemme deg for hvilken følelse kundene skal få når de besøker din butikk. Og aller viktigst lag en plan for hvordan alle dine ansatte skal klare å levere på målene du/dere setter. 
Dersom du ønsker noen å kaste ball med for å finne målene eller hvilke tiltak som skal gjennomføres kan du gjerne ta kontakt med meg: tlf 99225542, post@overensutvikling.no

Bildet kan inneholde: tekst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har Coronakrisen økt anerkjennelsen av butikkmedarbeidere?

Den 12.mars ble store deler av i Norge stengt, og folk ble bedt om å holde seg hjemme. Butikkansatte er blant dem som  måtte  jobbe under co...