torsdag 12. desember 2019

BEGEISTREDE ANSATTE ER NØKKELEN TIL SUKSESS

Det skriver DN i denne artikkelen:
Og det er nettopp her jeg mener mange butikker har et stort forbedringspotensiale. For kundeservice i butikk er både lett og vanskelig på en gang. Personlig service er det fremste fortrinnet en butikk har i konkurransen mot netthandelen så jeg oppfordrer alle butikkledere å bruke tid og krefter på å styrke dette fortrinnet i DIN butikk! 
Forskning viser at ansattes jobbengasjement fører til et godt serviceklima, som igjen gir gode arbeidsprestasjoner og høy kundelojalitet.
Kundeopplevelser er summen av alle inntrykk og erfaringer en kunde har med butikken. Dårlige kundeopplevelser sprer seg raskt, også via sosiale medier. Med gode kundeopplevelser går kundene fra å være fornøyde til å bli lojale og videre til å bli ambassadører.
FORNØYDE KUNDER GIR NYE KUNDER! 
Ønsker du hjelp til å øke kundeservicen i din butikk eller ditt spisested? Ta kontakt da vel!!
Gro-Eva Owren, tlf: 99225542, post@overensutvikling.no, www.overensutvikling.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har Coronakrisen økt anerkjennelsen av butikkmedarbeidere?

Den 12.mars ble store deler av i Norge stengt, og folk ble bedt om å holde seg hjemme. Butikkansatte er blant dem som  måtte  jobbe under co...